سوالات متداول

سوالات متداول

از زمان ثبت سفارش چه مدت طول می کشد تا محصول به دست من برسد؟

زمانی که شما ثبت سفارش را انجام می دهید در صورتی که گزینه پیک را انتخاب کرده باشید همان روز ارسال انجام می شود و در صورتی که پست پیشتاز را انتخاب کرده باشید نهایتا یک یا دو روز کاری. برای اطلاعات بیشتر صفحه راهنمای ارسال سفارش (پایین سایت، نوار بنفش) را بخوانید.

در صورتی که کالای من مشکل داشت برای گارانتی چه اقدامی باید انجام دهم؟

شما ابتدا با شماره دفتر وان استور تماس می گیرید و مشکل را شرح می دهید سپس برای ارسال به دفتر با پیک و یا پست پیشتاز اقدام می کنید و در نهایت اگر محصول شما تعویض و یا تعمیر شد محصول برای شما ارسال می شود. برای اطلاعات بیشتر صفحه شرایط گارانتی (پایین سایت، نوار بنفش) را بخوانید.

ایا می توانم سفارش خودم را پیگیری کنم؟

بله، شما می توانید با ورود به صفحه حساب کاربری، سفارشات قبلی خود را ببینید و از وضعیت آنها مطلع شوید. زمان ارسال، کد رهگیری ارسال و ... را می توانید به صورت کامل در این بخش مشاهده کنید.

ما چطور می توانیم به شما اعتماد کنیم؟!

در حال حاضر برای رفع مشکل اعتماد کاربران به سایت های اینترنتی، وزارت صنعت معدن به سایت های مورد اعتماد نمادی با عنوان نماد اعتماد می دهد که هم اکنون می توانید این نماد را در پایین سایت وان استور ببینید و با کلیک بر روی آن مجوز ما را ببینید. علاوه بر این موضوع سایت وان استور متعلق به هلدینگ یکتا فناوران سودا است که سایت های وینفون، مای نوکیا و موزو ایران نیز متعلق به همین مجموعه می باشد. مطمئنا ما با این سابقه طولانی در حوزه دیجیتال، خیلی خیلی بیشتر از شما کاربران نگران اعتبار خود هستیم.

آیا برای خرید از سایت حتما باید عضو شویم؟

بله، عضویت در سایت 1 دقیقه بیشتر از زمان شما را نمی گیرد. عضویت الزامی است تا شما بعد از خرید بتوانید، سفارش خود را در پنل کاربری پیگیری کنید یا اگر برای محصول شما مشکلی پیش آمد برای گارانتی بتوانید اقدام کنید.

چه موقعی بهتر است سفارشم را ثبت کنم تا محصول زودتر به دست من برسد؟

شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام طول هفته (حتی در تعطیلات) سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین روز کاری سفارش شما پردازش و ارسال شود.

مشاوره رایگان خرید شروع صحبت »